Lista najlepszych książek o modzie



Nie wiem jak Wy, ale ja lubię czytać. Sięgam zarówno po książki historyczne lekkie opowieści o miłości, a ostatnio również po książki o modzie. Bardzo przypadły mi do gustu tego typu książki. Poniżej przedstawiam zestawienie pięciu książek dotyczących mody, które najbardziej mnie zaciekawiły.

W pogoni za torebką, Michael Tonello - pozycja obowiązkowa dla wszystkich miłośniczek mody. Pozwala poznać funkcjonowanie domu mody Hermes.

 Vougue za kulisami świata mody - kolejna obowiązkowa pozycja każdej fashionistki. Autorka książki zarządzała australijską edycją magazynu. Dzięki niej poznajemy kulisy świata mody oraz najpopularniejszego na świecie czasopisma dla kobiet.

Coco Chanel życie intymne - biografia najpopularniejszej projektantki mody. Choć momentami opowieść jest nużąca i tak polecam Wam ją z czystym sumieniem. Po lekturze książki odkryjecie jakie sekrety skrywała Chanel.










Uwielbiam tą książkę. Autorka w prosty sposób pokazuje jak niewielkim kosztem stać się ikoną mody i stylu. 















Która z Was oglądała film Diabeł ubiera się u Prady? Ta książka to kontynuacja opowieści. Intrygi, próba zemsty dawnej szefowej, a w tle moda. Czego chcieć więcej?














A Wy jakie książki o modzie polecacie ?

3 komentarze:

  1. Lekcje madame chic najbardziej mnie ciekawią z tych wszystkich pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biografię Coco Chanel bardzo chciałabym przeczytać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham takie książki i blogi, a nie wiem czy wiecie, ale Garance Dore też napisała książkę. Jestem bardzo ciekawa co znajdę w Love styl life.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli mnie obserwujesz, napisz o tym w komentarzu :)