W domu madame Chic



Wkrótce zostanę żoną. Powoduje to u mnie lekką panikę. Czy sobie poradzę w tej roli ? Czy będę potrafiła prowadzić dom tak doskonale jak moja babcia, która już niestety nie żyje i nie przekaże mi swoich cennych rad. Sięgnęłam, więc po bardzo polecany poradnik blogerki Jennifer L. Scott, mieszkanki Kalifornii, która podczas pobytu w Paryżu nauczyła się stylu i elegancji.

Ten poradnik to lektura obowiązkowa każdej pani domu. Autorka książki pozwoli nam odnaleźć radość i spokój we własnym domu. Powinniśmy zmienić nastawienie podczas wykonywania znienawidzonych czynności domowych. Trzeba odnaleźć przyjemność podczas ich wykonywania. Pozwoli to utrzymać ład i porządek zarówno w domu jak i w codziennym życiu. 
Blogerka udziela wielu cennych rad jak poradzić sobie z codziennymi obowiązkami. Plan sprzątania, podział obowiązków, które kwiaty będą najlepsze dla naszego domu ? Tego wszystkiego dowiecie się po lekturze tej książki. 
Jeniffer L. Scott nie zapomina też o kobietach. Poza sprzątaniem powinnyśmy znaleźć trochę czasu dla siebie. W poradniku znajdują się porady na fryzury codzienne, makijaż, manicure, pedicure oraz propozycje strojów. 
Zauważyłam, że niektóre strony pisane są na siłę, żeby zająć odpowiednią ilość stron. Lista piosenek do słuchania podczas określonych momentów jest dla mnie zbędna. 
Książkę czyta się lekko i bardzo szybko. Mogłabym ją pochłonąć w jeden wieczór. Postanowiłam jednak dawkować ją sobie  po trochu. Dzięki temu przyswajam wszystkie cenne rady.  

Jestem zachwycona tą książką i już zamówiłam pierwszą książkę autorki Lekcje madame Chic.

4 komentarze:

  1. ja miałam tak 5 alt temu :) a pamietam jak dzis jak sie stresowałam a tak szybko zleciało:) lubie takie poradniki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie przepadam za takimi poradnikami ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli mnie obserwujesz, napisz o tym w komentarzu :)