Nowy projekt Always Ultra



Jakiś czas temu udało mi się zakwalifikować do grona ambasadorów EverydayMe i o trzymałam możliwość przetestowania nowych podpasek Always Ultra.
 
Dzięki temu mam możliwość przetestować na własnej skórze podpaski Always Ultra w trzech wariantach : Super Plus, Sensitive Super Plus oraz Night.
Nowe podpaski zatrzymują wilgoć dwa razy lepiej i zapewniają ochronę przed przeciekaniem w stu procentach w porównaniu z podpaskami Always Classic.
 W następnym wpisie pokażę Wam test chłonności jaki wykonałam i będziecie mogły sprawdzić, czy zapewnienia producenta są prawidłowe.
 A te dziewczyny, które mają ochotę na przetestowanie nowych podpasek Always proszę o kontakt na maila eigreklama@gmail.com
5 pierwszych osób otrzyma ode mnie zestaw Always.

5 komentarzy:

  1. Ja tym razem niestety się nie zakwalifikowała :/ maila już do Ciebie właśnie wysłałam kochana :)
    Zapraszam również na mojego bloga
    www.testacja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hehe to najbardziej naturalna rzecz jakiej używamy my kobiety. Stosujemy je regularnie i chyba powinny być idealne dla nas żebyśmy się czuły dobrze w tym czasie. Ja przetestowałam mnóstwo podpasek zanim znalazłam dla siebie te najlepsze. Po to, więc te testy są :D

      Usuń
  3. Hmmm ... ee to chyba nic dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli mnie obserwujesz, napisz o tym w komentarzu :)