Majówka w górach


Ach to jest najprzyjemniejszy weekend od bardzo dawna. Szkoda, że jutro już dobiega końca. Obecnie przebywam w Ustroniu. Uwielbiam tu przyjeżdżać, góry najbardziej mnie uspokajają i ładuję energię na kolejne tygodnie. 
Wczoraj byliśmy w Wiśle. Kiełbaska z grilla i oscypki to już tradycja każdej wizyty. Dodatkowo odbywała się majówka, więc można było posłuchać biesiadnych kapel. Spacer po rynku przerwała niestety kiepska pogoda. Deszcz zmusił nas do powrotu do hotelu.

Dzisiejszy dzień spędziliśmy spacerując po okolicach Ustronia. Po drodze zrobiliśmy przerwę na hamburgera. Na moje nieszczęście był okropny. Bułka zimna, a mięso twarde.  Niestety zabrakło czasu na wizytę w Leśnym Parku Niespodzianek, gdzie można podziwiać różne zwierzęta. Polecam szczególnie rodzinom z dziećmi. Nie zasmuca mnie to, gdyż mam powód, żeby szybko tu wrócić.

A Wy jak spędzacie majówkę ?

4 komentarze:

  1. Nigdy nie byłam w Ustroniu, bardzo chciałabym tam pojechać :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity wpis !
    My również dzisiaj wrzuciliśmy coś nowego, czy byłaby możliwość aby dostać twoją opinię na temat naszego wpisu lub całej strony ? Pisz tam, będzie łatwiej :) A tutaj przesyłam link do wpisu :)
    http://blondynkitezgraja.pl/scenki-bialowieskie-kolo-rysunkowe-spotkanie-nr-19/
    Tak pozatym napewno też Ci się spodoba nasza relacja z Pyrkonu :) http://blondynkitezgraja.pl/pyrkon-2015-relacja/

    OdpowiedzUsuń
  3. moja majówka była w domciu.. :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Jeżeli mnie obserwujesz, napisz o tym w komentarzu :)